Gradnja autoputa neće početi ove godine, u toku je usaglašavanje finansijsko-tehničkih uslova, a zbog kompleksnosti, taj posao je je potrajao duže od očekivanog. Usljed određenih finansijskih problema izvjesno je da gradnja neće početi do kraja godine, kako je to bilo najavljeno. No, možda novo odlaganje i nije toliko loše, jer je tek nedavno ustanovljeno da nema stručnjaka koji ima iskustvo u gradnji autoputa, a koji je potreban da bi vodio posao. Ministarstvo saobraćaja sa kineskim kompanijama CRBC i CCCC, koje su dobile posao, usaglašava finansijski model i tehnička rješenja za autoput. Riječ je o vrlo kompleksnoj materiji, zbog čega su se i pregovori odužili. Crna Gora za sada nije zaključivala slične aranžmane, a s obzirom na to da je period definisanja 30 godina, onda se svaki detalj mora dobro analizirati.
Gradnja autoputa neće početi ove godine, u toku je usaglašavanje finansijsko-tehničkih uslova, a zbog kompleksnosti, taj posao je je potrajao duže od očekivanog, pišu Dnevne novine.
Podgorički dnevnik navodi da se je usljed određenih finansijskih problema izvjesno da gradnja neće početi do kraja godine, kako je to bilo najavljeno.
No, možda novo odlaganje i nije toliko loše, jer je tek nedavno ustanovljeno da nema stručnjaka koji ima iskustvo u gradnji autoputa, a koji je potreban da bi vodio posao.
"Ministarstvo saobraćaja sa kineskim kompanijama CRBC i CCCC, koje su dobile posao, usaglašava finansijski model i tehnička rješenja za autoput. Riječ je o vrlo kompleksnoj materiji, zbog čega su se i pregovori odužili. Crna Gora za sada nije zaključivala slične aranžmane, a s obzirom na to da je period definisanja 30 godina, onda se svaki detalj mora dobro analizirati", rekao je sagovornik Dnevnih novina iz Vlade.